روشناروشنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دختر بی همتای من و بابایی

لا لا لا لا دختر کوچک من

1392/11/12 22:36
نویسنده : مامان روشنا
475 بازدید
اشتراک گذاری


لالا لالا دخترم  راحت جان دلبرم

بهای ناز تو رو  هر چی باشه می خرم

لالا لالا نازنین برای من بهترین

با چشای قشنگت  گلهای نازو ببین

لالا لا گل مینا  شکر خدا یکتا

عطا نموده بر ما  نوگلی نازو زیبا

لالا لا گل پونه  غم تو دلت نمونه

تویی برای مادر نفس، عزیز دردونه

لالا لا کودک من  دختر کوچک من

فدای اون اداهات تویی عروسک من

لالا عزیز دلبند  باشه همیشه لبخند

رو غنچه ی لبانت  چشماتو حالا ببند

دختر کوچکم دارم این لالایی هارو واست حفظ می کنم تا وقتی به دنیا اومدی واست بخونمشون و خوابیدن ناز تو رو تماشا کنم دوست دارررررررررررممممممماچ

 

مامانای خوب اگه دوست دارید لالایی های بیشتری یاد بگیرید یه سر اینجا بزنید.

http://www.ninisite.com/discussion//thread.asp?threadID=633547&PageNumber=1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شازده پاشا
13 بهمن 92 15:12
سلام خانمی.نی نی کوچولوتون درچه حاله .امیدوارم که سالم وسلامت بدنیابیاد .بااجازه میخوام تووبلاگم لینکتون کنم پاسخ: سلام این روز ها چون تکون خوردنشو بیشتر حس میکنم بی نهایت دوسش دارم خواهش میکنم منم با اجازه لینکتون می کنم
مامانی
25 بهمن 92 6:49
شما تمام کلیک هارو بستین و نمیشه این آدرس لالایی رو کپی کرد و رفت اونجا
مامان روشنا
پاسخ
اینم از آدرس لالایی http://www.ninisite.com/discussion//thread.asp?threadID=633547&PageNumber=1