روشناروشنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دختر بی همتای من و بابایی

سیسمونی دختر کوچولوی ما

1392/11/15 14:32
نویسنده : مامان روشنا
871 بازدید
اشتراک گذاری

از امروز می خوام هر چی واسه جیگرم می خرم تو وبلاگش بزارم
مامانی ببین چه لباسای خوشگلی واست گرفتم ایشالله خوشت بیاد

دختر بی همتای من و بابایی

عاشق این شلوار گل گلیتم دخملیم

 

دختر بی همتای من و بابایی

 

دختر بی همتای من و بابایی

دختر بی همتای من و بابایی

 

دختر بی همتای من و بابایی

 

دختر بی همتای من و بابایی

پاپوش های عشقم

دختر بی همتای من و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شادی
15 بهمن 92 14:59
سلام عزیزم اگر چیزی واسه نی نی نازت لازم داری یه سری به وب من بزن
مامان روشنا
پاسخ
:حتما عزیزم سر میزنم
مامان شازده پاشا
16 بهمن 92 0:22
سلام دوست عزیز .مبارک باشه این لباسهای فسقلی.من عاشق اون تاپ سفیده شلوارک گل گلی شدم.انشالابه سلامتی ودلخوشی استفاده کنه .من اگه یه روزی به سرم بزنه که یه خواهریابرادر برای پاشابیارم بی شک به ذوق خرید سیسمونیه.
مامان روشنا
پاسخ
ممنون دوسنم ایشالله یه روزی آقا پاشای شما هم خواهر دار یا برادر دار میشه.دوستم من شمارو لینک کردم اگه دوست داشتید منو هم لینک کنید