روشناروشنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

دختر بی همتای من و بابایی

کودکم

1392/11/16 12:25
نویسنده : مامان روشنا
478 بازدید
اشتراک گذاری

این دوست داشتن است
این همان حس قشنگی ست که دلم میخواهد
او درون دل من جای باز کرده است

کودکی بازی گوش
نازنینی با هوش
چشمهای مشکی
پوستی مهتابی
گیسوانی چو شب بی مهتاب
که نسیم خوش او دلها برده ز کف
اری اری اری
دوستش میدارم
قهقه های قشنگش که همه مستانه
حاکی از سر درون خوش اوست
دوستش میدارم
من که خود میدانم
او یقین سهم من است
از بهشت خاکی

برگرفته از سایت عاشقانه ها

ادامه سیسمونی دختر نازم

دختر بی همتای من و بابایی

 

دختر بی همتای من و بابایی

دختر بی همتای من و بابایی

دختر بی همتای من و بابایی

دختر بی همتای من و بابایی

 

مامانی خوشگلم میترسم تا روزی که به دنیا بیای لباسات کهنه شده باشن از بس که هر روز نگاشون می کنم دخترم زودی بیا بغل منو باباییی اینم از من و بابا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آدرینا
16 بهمن 92 13:06
ای جونم مبارکش باشه به سلامتی بپوشه
مامان روشنا
پاسخ
ممنونم مامان هستی جون از وبلاگ خوشگلت دیدن کردم دخترتو از طرف من ببوس دوست داشتی منو لینک کن
شیما
16 بهمن 92 21:35
سلام مامان گل وبلاگ زیبایی داری با اجازه لینک شدی خوشحال میشم به منم سر بزنی
مامان روشنا
پاسخ
ممنون مامان آینده عزیز
سمانه
6 فروردین 93 13:48
مبارکش باشه گلم. عروس شدنش زیر سایه مامان و بابا و امام زمان(عج)