روشناروشنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

دختر بی همتای من و بابایی

یه روز پر از استرس

1393/2/27 21:07
نویسنده : مامان روشنا
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم مامانی از دیروز تا حالا استرس داره آخه فردا مصاحبه داره واسه تو هم کلی نگران شده نکنه تو هم از ناراحتی مامان ناراحت بشی. کوچولوی قشنگم تو اصلا خودتو اذیت نکنی ها عصری با هم دیگه میریم ایلام از دکتر احمدی نوبت سونوگرافی آنومالی دارم  الان دیگه 20 هفتت تموم شده و وارد 21 شدی من تو رو بعد از یه ماه میبینم خیلی هیجان دارم ایشالله که سالم و سلامت باشی و زود زود من تورو ببینم خیلی دوست دارم بدونم چه شکلی هستی آخ که خیلی منتظرتمخوشمزه. فردا هم مامان گزینش داره و بعد اون کلی با بابایی میریم میگردیم و خوشی می کنیم واسه مامانت دعا کن تا سربلند از اتاق مصاحبه بیرون بیام.هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
20 بهمن 92 12:46
مامان گلش فکر کنم این DVD آموزشی بدردتون بخوره
مامانی
29 بهمن 92 17:11
سلام مرسی بخاطر لینک لالایی ها
مامان علی مرتضی
2 اسفند 92 12:21
سلام همشهری خوبین؟من شما رو نمیشناسم دقیقا مال کدوم شهری عزیزم؟ خوشحالم که با شما آشنا شدم اگه شما هم شوشی هستین من آخر هفته دارم میام شوش قرار میزاریم حرم همدیگه رو ببینیم
مامان علی مرتضی
2 اسفند 92 12:24
راستی من الان ساکن دهلرانم عزیزم واصالتا خوزستانی منتظر جوابت هستم سلام دوستم منم ساکن دهلرانم و اصالتا هم دهلرانی هستم خوشحالم باهات آشنا شدم
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
13 فروردین 93 14:31
صدای جذاب ضربان قلب ، صدای جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنین خود را بشنوید خرید: http://shop.ninimart.ir/index.php?productID=32 یک خرید مطمئن یک هزینه کم و اقتصادی ضامن سلامت و شادی شما در طی سالیان