روشناروشنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دختر بی همتای من و بابایی

نام دخترم را چه بگذارم؟؟

1393/3/10 17:54
نویسنده : مامان روشنا
658 بازدید
اشتراک گذاری
 

نام دخترم را چه بگذارم؟

دختری دارم  نازک دل و لطیف مانند گل

آری گل..نامش میتواند از گلها باشد

خوشبو مثل یاس ویاسمن

ظریف مثل بنفشه

زیبا مثل نسترن

صبور مثل شقایق

کدامین اینها دختر من خواهد بود؟

نام دخترم را چه بگذارم؟

دختری دارم آرام و باشکوه مثل پرنده

آری پرنده

میتواند رها بال بگشای مانند پرندگان

آزاد مثل رها

رها مثل پرستو

بی پروا مثل چکاوک

کدامین اینها دختر من خواهد بود؟

دختری دارم آبی وزلال مثل آب ،مثل هوا

میتواند ببارد مانند آسمان

لبریز مثل باران

مانا مثل نفس

بی انتها مثل دریا

گرانبها مثل صدف

کدامین اینها دختر من خواهد بود؟

نام دخترم را چه بگذارم که عاشق شود؟

نام دخترم را چه بگذارم که بدرخشدو جاودان بماند؟

دخترم دختریست فرای دختران عالم

نام دخترم راچه بگذارم ؟

تو میدانی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمن مادر دریا
14 خرداد 93 17:39
چه زیبا بود عزیییییییییییییییییییییییییییییییزم
یاس
14 خرداد 93 18:03
سلاااااااااااااااااااااااااااام خوبییییییییییییییییییییییییییی. بخدااااااااااااااااا قسمممممممممممممممممممممممممم نمییییییدونم اسممممممم دخترتو چیییییییییییییییییییی بزااااااااااااااااارررررررررررررررریییییییییییییییی عزیزدلممممممم
مامان روشنا
پاسخ
دختر من فراتر از دختران عالم است اسمی واسش میزارم که برازندش باشه