روشناروشنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دختر بی همتای من و بابایی

معاینه لگن

1393/3/21 13:43
نویسنده : مامان روشنا
1,254 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش معاینه لگن شدم واقعا دردناک بود واسه چند لحظه نفسم بند اومد خانم دکتر که حال منو دید ازم پرسید دردت اومد منم گفتم آره خیلی درد داشت با این حرفم دکتر جونم شروع به خندیدن کرد و گفت پس دختر خوب چطور میخوای طبیعی زایمان کنی؟ منم تو دلم گفتم من غلط بکنم همچین کاری بکنم خلاصه لگن من هیچ مشکلی نداشت و بیچاره شدم و هیچ دلیلی واسه فرار از طبیعی پیدا نکردم  البته اگه قطعا بخوام سزارین بشم همه بیمارستان های خصوصی این کارو انجام می دن حالا ببینم چی پیش میاد... بعد از برگشتن از مطب خانم دکتر با آقای شوهری رفتیم که ظاهرا آخرین سونوگرافی این ماهو هم انجام بدیم  که نوبت نداشتو و واسه فرداش نوبت گرفتیم. فردای اون روز سونو هم به خوبی انجام گرفتو و آقای دکتر گفت که فسقل مامان تو 37 هفتگی 3088 گرم شده من نمیدونستم باید خوشحال باشم یا نه که دخملی مامان داره خوب وزن میگیره( نسبت به سونوی 8 ماهگی که 2027 گرم بودی تقریبا روزی 35 گرم وزن گرفتی که اگه اینطور پیش بره 40 هفته تمام باید 3788 گرم باشی وای ی ی ی چه خیال خوبیخوشمزه) آخه عمه جونت قبلا یک روز قبل از زایمانش رفته بود پیش همین آقاهه بهش گفته بود 3700 گرمه ولی پاسا کوچولو که به دنیا اومد 3000 گرم بود 700 گرم اختلاف خیلیییییییی زیاده منم میترسم خووووووووو حالا امیدم به خداست که دخملی مامان حداقل 3200 گرمی باشه ایشالللهههه تپل ترم باشی دختر خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نمدسرا-تزئینات زیبای نمدی
26 مرداد 93 13:14
عزیزم انشاالله کوچولوتون به موقع و صحیح و سالم به دنیا بیاد.