روشناروشنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دختر بی همتای من و بابایی

انتظار

1393/3/17 13:37
نویسنده : مامان روشنا
572 بازدید
اشتراک گذاری

این روز های آخرو دارم بی قراری میکنم بی قراری واسه اومدن تو. دختر نازم نمیدونی منو بابایی چقدر دوست داریم هر وقت تکون می خوری یا سکسکه میکنی بابایی میاد تورو بوس میکنه. راستی اسمتو انتخاب کردیم بابا که مصممه میگه فقط این اسم ولی من مثل همیشه مرددم مامانی تو به من کاری نداشته باش آخه مامان همیشه تو انتخاب کردنش مردده منم سپردم به بابایی ایشالله نامدار بشی گلم و از اسمت خوشت بیاد. امروز 37 هفته رو تمام کردی و وارد هفته سی و هشتم شدی خیلی دوست دارم این روزا مثل برق و باد بگذره و بغلت کنم اصلا میخوام بدونم اون کوچولویی که تو دلم وول میخوره چه شکلیه؟؟واییییییی جگر مامان مگه میشه تو بد باشی تو عسل منی عشققققمممممممممم.عصر ساعت 5 نوبت دکتر دارم میخواد معاینه لگن کنه که ببینه میتونم طبیعی زایمان کنم یا نه من میترسسسسسسسمترسو ولی به عشق تو همه چیو تحمل میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)